Archiwalna Strona Powiat Myśliborski
Z uwagi na kwarantannę pracowników Wydziału Komunikacji w Myśliborzu, wszelkie podania/wnioski należy wrzucać do przygotowanej urny, która znajduje się przy wejściu do budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Północnej...

kontakt

Miasto i Gmina Barlinek

barlinek ul. Niepodległości 20
74-320 Barlinek
tel. 95 746 55 40

umig@barlinek.pl

Gmina Boleszkowice

boleszkowice ul. Świerczewskiego 24
74-407 Boleszkowice
tel. 95 760 61 24

boleszkowice@boleszkowice.pl

Miasto i Gmina Myślibórz

mysliborz Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz
tel. 95 747 20 61

mysliborz@mysliborz.pl

Miasto i Gmina Dębno

debno ul. J.Piłsudskiego 5
74-400 Dębno
tel. 95 760 30 02

umig@debno.pl

Gmina Nowogródek Pomorski

nowogrdek pomorski ul. A. Mickiewicza 15
74-304 Nowogródek Pomorski
tel. 95 747 17 60

sekretariat.gm @nowogrodekpomorski.pl

AKTUALNOŚCI

2013-10-31 14:13:04

ZARZĄD POWIATU W MYŚLIBORZU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE - DYREKTORA POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W MYŚLIBORZU

1.     Wymagania niezbędne:

1)     Obywatelstwo państwa członkowskiego UE,

2)     Kwalifikacje zawodowe wymagane na stanowisku:

·         wykształcenie wyższe, (preferowane wyższe magisterskie na kierunku: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, polityka społeczna, politologia, socjologia lub na kierunku w zakresie resocjalizacji, pracy socjalnej, pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej, albo na innym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji).

·         specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,

3)     Staż pracy co najmniej 5 lat (w tym co najmniej 3 – letni staż pracy w pomocy społecznej lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na niniejszym stanowisku),

4)     Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

5)     Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowana opinia

6)     Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,

7)     Niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, zgodnie z art. 32 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 168).

2.     Wymagania dodatkowe:

1)     Posiada doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,

2)     Znajomość przepisów w zakresie pomocy społecznej, rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, samorządzie powiatowym, finansach publicznych, prawa pracy, zamówień publicznych, postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych,

3)     Predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, otwartość, sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, kreatywność, umiejętność strategicznego myślenia,

 

3.     Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)     Nadzór nad organizacją pracy i realizacją zadań Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,

2)     Koordynowanie i nadzór nad wykonywaniem zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych oraz z zakresu pomocy społecznej,

3)     Współdziałanie z organizacjami rządowej administracji ogólnej,

4)     Współdziałanie z organami samorządowymi oraz z innymi jednostkami realizującymi zadania z zakresu opieki społecznej na terenie powiatu,

5)     Sprawowanie w imieniu Starosty nadzoru nad działalnością jednostek organizacyjnych powiatu w zakresie określonymi przepisami,

6)     Opracowywanie programów i planów działania w zakresie należącym do jednostki,

7)     Przygotowywanie okresowych analiz, informacji oraz sprawozdań,

8)     Koordynacja prac nad realizacją projektów finansowanych ze środków zewnętrznych.

4.     Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1)     Miejscem pracy jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu, ul. Północna 15 , 74-300 Myślibórz,

2)     Wymiar zatrudnienia: pełen etat, 

3)     Praca wymaga załatwiania spraw i współpracy z instytucjami, organizacjami i innymi podmiotami zewnętrznymi,

4)     Praca nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.

 

5.     Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%

 

6.     Wymagane dokumenty:

1)     Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,

2)     List motywacyjny,

3)     Dokument poświadczający wykształcenie i posiadaną specjalizację,

4)     Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

5)     Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych,

6)     Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectw pracy lub w przypadku aktualnego zatrudnienia – zaświadczeń) oraz dokumentów o posiadanym doświadczeniu zawodowym (np. opinie, referencje),

7)     Kserokopię dokumentu potwierdzającego tożsamość,

8)     Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

9)     Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku,

10)  Oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe bądź zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego; kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego wydane jednak nie wcześniej niż w okresie 3 miesięcy przed datą ukazania się ogłoszenia o naborze.

11)  Oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,

12)  Koncepcja funkcjonowania jednostki z uwzględnieniem realizowanych i planowanych projektów finansowanych ze środków zewnętrznych.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 12 listopada 2013 roku do godz.1500 (decyduje data wpływu do Starostwa). Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu” na adres:

Starostwo Powiatowe

przy ul. Spokojnej 22

74-300 Myślibórz

Biuro Obsługi Klienta

 

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /bip.powiatmysliborski.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Spokojnej 22 w Myśliborzu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r., nr 223 poz. 1458 ze zm.)”.

Wybrani kandydaci będą telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty kandydatów  nie zakwalifikowanych zostaną odesłane lub odebrane osobiście przez zainteresowanych.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu  (95) 747 20-21, wew. 12 lub 32 lub osobiście w pokoju nr 6lub 9w budynku Starostwa przy ul. Spokojnej 22 w Myśliborzu.

 

STAROSTA MYŚLIBORSKI

    ARKADIUSZ MAZEPA

Myślibórz, dnia 31 października 2013r.



 

eURZĄD

75 lat Pomorza Zachodniego

bip

eboi

elektroniczny samorząd

Internetowy System Umawiania Wizyt w Wydziale Komunikacji

Nieodpłatna pomoc prawna, porady obywatelskie i mediacja

RSO

dzienniki ustaw

monitor polski

dla nieslyszacych

Nieruchomosci

Kalendarz imprez

  Grudzień 2020  
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

 

ISO
ISO 9001

LAUREAT

Obsługa techniczna
ALFA TV

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia
Archiwalna Strona