- Aktualności
- Aktualności KORONAWIRUS
- Władze Powiatu
- Prezentacja Powiatu
- Niepodległa
- Nowa siedziba Starostwa
- Realizowane projekty
- Konsultacje społeczne
- Oświata
- Kontakt
- Biuro Rzeczy Znalezionych
- Powiat przyjazny przedsiębiorcom
- Historia
- Turystyka
- Kultura i Sport
- Geografia
- Środowisko
- Ochrona zdrowia
- Ochrona Danych Osobowych
- Nieodpłatna pomoc prawna
- NGO
- Złoty Żagiel
- Galeria
- Przydatne Informacje
- Bezpieczeństwo na drogach
Gmina Boleszkowice
ul. Świerczewskiego 2474-407 Boleszkowice
tel. 95 760 61 24
boleszkowice@boleszkowice.pl
Miasto i Gmina Myślibórz
Rynek im. Jana Pawła II 174-300 Myślibórz
tel. 95 747 20 61
mysliborz@mysliborz.pl
Gmina Nowogródek Pomorski
ul. A. Mickiewicza 1574-304 Nowogródek Pomorski
tel. 95 747 17 60
sekretariat.gm @nowogrodekpomorski.pl
AKTUALNOŚCI
2014-03-13 13:41:27
Kamil Jastrzębski finalistą Wielkiego Turnieju Edukacji Medialnej
10 marca 2014 r. Kapituła Wielkiego Turnieju Edukacji Medialnej, ogłosiła wyniki II etapu konkursu, który polegał na przygotowaniu kampanii promocyjnej swojej miejscowości, dzielnicy lub najbliższej okolicy. Należało wczuć się w rolę specjalisty od marketingu lub reklamy używając różnych narzędzi medialnych. Do finału zakwalifikowało się dwunastu uczniów z całej Polski, w tym Kamil. Zawody finałowe odbędą się 11 kwietnia w Warszawie.
Kampania promocyjna, którą opracował Kamil przebiega pod hasłem: „Weekend w Dębnie w odcieniach błękitu i zieleni” i rozpoczęła się w styczniu 2014 r. Skierowana jest do szerokiego grona odbiorców – ludzi z całego świata, w dowolnym wieku, którzy chcieliby na własne oczy zobaczyć piękną przyrodę i wspaniałe obiekty historyczne. Ponieważ jedna z jego form przygotowana jest w trzech językach, to szanse na dotarcie do osób spoza Polski są duże. Szczególną grupą odbiorców są osoby, które mają do dyspozycji parę dni weekendu i chciałyby zwiedzić jakiś ciekawy teren. To właśnie dla nich zostały wyselekcjonowane miejsca, które można odwiedzić, gdy nie dysponuje się dużą ilością czasu, ale chęć na przynajmniej pierwszy kontakt z ziemią dębnowską.
Pierwszą propozycją, jaką w jej ramach zaprezentowano, był wywiad z dwoma regionalistami, zajmującymi się historią oraz przyrodą miasta Dębna i okolic – Lechem Łukasiukiem i Markiem Schillerem. Rozmowa miała miejsce 16.01.2014 r. w Bibliotece Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. J. Słowackiego w Dębnie. Została opublikowana w styczniowym numerze „Merkuriusza Dębnowskiego”, a także na stronie kampanii na Facebooku. Ten fanpage był drugim akordem ww. akcji. Został założony 24 stycznia br. Obecnie 100 osób „lubi go”. Została przeprowadzana dodatkowa kampania tej strony. W Bibliotece ZSP Nr 1 w Dębnie wyłożono pudełko, gdzie znajdowały się karteczki, na których widniał adres internetowy fanpage'a oraz prośba o jego „zalajkowanie”. Przyniosło to skutek w postaci większej liczy osób zainteresowanych ww. stroną. Trzecią formą, w jakiej przeprowadzono kampanię promocyjną była ulotka, zatytułowana tak jak hasło kampanii, „Weekend w Dębnie w odcieniach błękitu i zieleni”. Tekst napisał Kamil, natomiast projektowaniem graficznym i wydrukiem zajęła się Drukarnia POL-GRAF w Dębnie. Ulotka dotyczy najciekawszych obiektów w Dębnie i okolicy. Została przygotowana w trzech językach: polskim, angielskim oraz niemieckim, a wydrukowana została w nakładzie 500 egzemplarzy. Cześć nakładu będzie wykorzystana prze Urząd Miasta i Gminy w Dębnie, a część przez uczestników projektu COMENIUS (pochodzących ze szkół średnich pięciu krajów: Niemiec, Polski, Francji, Włoch i Turcji), którzy w kwietniu br. odwiedzą Dębno.
Kampania właściwie nie skończy się wraz z zakończeniem pracy nad jej formami, lecz zawsze będzie istniała możliwość przeczytania ulotki i wywiadu, a fanpage na pewno nie będzie w najbliższej przyszłości zlikwidowany, dlatego będzie można z niego również korzystać. Te trzy formy zostały wybrane ze względu na ich różnorodność. Fanpage na Facebooku dotrze przede wszystkim do młodszych ludzi, natomiast ulotka i artykuł w gazecie – do starszej grupy odbiorców. Ponieważ kampania przeznaczona jest do szerokiego grona odbiorców – właściwie z całego świata, w każdym wieku – to uważam, iż wybranie właśnie tych narzędzi jest trafne i spowoduje, że cała akcja przyniesie zakładany skutek oraz skłoni część osób, do których dotrze, aby odwiedziły, przynajmniej w jeden wolny weekend Dębno i okolice mojego miasta.
Kamilowi gratulujemy i życzymy powodzenia!
Główną nagrodą w Wielkim Turnieju Edukacji Medialnej jest wyjazd na kurs językowy w Londynie. Laureaci otrzymają również nagrody rzeczowe – czytniki e-booków. Partnerami merytorycznymi Wielkiego Turnieju Edukacji Medialnej są: Bibliosfera, Collegium Civitas, Centrum Edukacji Obywatelskiej, EBIB, Fundacja Orange, Instytut Kultury Miejskiej, Media DESK, 5medium i Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej oraz Narodowy Instytut Audiowizualny.
Patronat honorowy: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.
Projekt dofinansowany jest ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Irena Kubisiak
Kamil Jastrzębski
eURZĄD
Kalendarz imprez
Grudzień 2020 | ||||||
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Ni |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |