Archiwalna Strona Powiat Myśliborski
Z uwagi na kwarantannę pracowników Wydziału Komunikacji w Myśliborzu, wszelkie podania/wnioski należy wrzucać do przygotowanej urny, która znajduje się przy wejściu do budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Północnej...

kontakt

Miasto i Gmina Barlinek

barlinek ul. Niepodległości 20
74-320 Barlinek
tel. 95 746 55 40

umig@barlinek.pl

Gmina Boleszkowice

boleszkowice ul. Świerczewskiego 24
74-407 Boleszkowice
tel. 95 760 61 24

boleszkowice@boleszkowice.pl

Miasto i Gmina Myślibórz

mysliborz Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz
tel. 95 747 20 61

mysliborz@mysliborz.pl

Miasto i Gmina Dębno

debno ul. J.Piłsudskiego 5
74-400 Dębno
tel. 95 760 30 02

umig@debno.pl

Gmina Nowogródek Pomorski

nowogrdek pomorski ul. A. Mickiewicza 15
74-304 Nowogródek Pomorski
tel. 95 747 17 60

sekretariat.gm @nowogrodekpomorski.pl

AKTUALNOŚCI

2014-03-13 13:41:27

Kamil Jastrzębski finalistą Wielkiego Turnieju Edukacji Medialnej

10 marca 2014 r. Kapituła Wielkiego Turnieju Edukacji Medialnej, ogłosiła wyniki II etapu konkursu, który polegał na przygotowaniu kampanii promocyjnej swojej miejscowości, dzielnicy lub najbliższej okolicy. Należało wczuć się w rolę specjalisty od marketingu lub reklamy używając różnych narzędzi medialnych. Do finału zakwalifikowało się dwunastu uczniów z całej Polski, w tym Kamil. Zawody finałowe odbędą się 11 kwietnia w Warszawie. 

Kampania promocyjna, którą opracował Kamil przebiega pod  hasłem: „Weekend w Dębnie w odcieniach błękitu i zieleni” i rozpoczęła się w styczniu 2014 r. Skierowana jest do szerokiego grona odbiorców – ludzi z całego świata, w dowolnym wieku, którzy chcieliby na własne oczy zobaczyć piękną przyrodę i wspaniałe obiekty historyczne. Ponieważ jedna z jego form przygotowana jest w trzech językach, to szanse na dotarcie do osób spoza Polski są duże. Szczególną grupą odbiorców są osoby, które mają do dyspozycji parę dni weekendu i chciałyby zwiedzić jakiś ciekawy teren. To właśnie dla nich zostały wyselekcjonowane miejsca, które można odwiedzić, gdy nie dysponuje się dużą ilością czasu, ale chęć na przynajmniej pierwszy kontakt z ziemią dębnowską.

 Pierwszą propozycją, jaką w jej ramach zaprezentowano, był wywiad z dwoma regionalistami, zajmującymi się historią oraz przyrodą miasta Dębna i okolic – Lechem Łukasiukiem i Markiem Schillerem. Rozmowa miała miejsce 16.01.2014 r. w Bibliotece Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 im. J. Słowackiego w Dębnie. Została opublikowana w styczniowym numerze „Merkuriusza Dębnowskiego”, a także na stronie kampanii na Facebooku. Ten fanpage był drugim akordem ww. akcji. Został założony 24 stycznia  br. Obecnie 100 osób „lubi go”. Została przeprowadzana dodatkowa kampania tej strony.  W Bibliotece ZSP Nr 1 w Dębnie wyłożono pudełko, gdzie znajdowały się karteczki, na których widniał adres internetowy fanpage'a oraz prośba o jego „zalajkowanie”. Przyniosło to skutek w postaci większej liczy osób zainteresowanych ww. stroną. Trzecią formą, w jakiej przeprowadzono kampanię promocyjną była ulotka, zatytułowana tak jak hasło kampanii, „Weekend w Dębnie w odcieniach błękitu i zieleni”. Tekst napisał Kamil, natomiast projektowaniem graficznym i wydrukiem zajęła się Drukarnia POL-GRAF w Dębnie. Ulotka dotyczy najciekawszych obiektów w Dębnie i okolicy. Została przygotowana w trzech językach: polskim, angielskim oraz niemieckim, a wydrukowana została w nakładzie 500 egzemplarzy. Cześć nakładu będzie wykorzystana prze Urząd Miasta i Gminy w Dębnie,  a część przez uczestników projektu COMENIUS (pochodzących ze szkół średnich pięciu krajów: Niemiec, Polski, Francji, Włoch i Turcji), którzy w kwietniu br. odwiedzą Dębno.                 

Kampania właściwie nie skończy się wraz z zakończeniem pracy nad jej formami, lecz zawsze będzie istniała możliwość przeczytania ulotki i wywiadu, a fanpage na pewno nie będzie w najbliższej przyszłości zlikwidowany, dlatego będzie można z niego również korzystać. Te trzy formy zostały wybrane ze względu na ich różnorodność. Fanpage na Facebooku dotrze przede wszystkim do młodszych ludzi, natomiast ulotka i artykuł w gazecie – do starszej grupy odbiorców. Ponieważ kampania przeznaczona jest do szerokiego grona odbiorców – właściwie z całego świata, w każdym wieku – to uważam, iż wybranie właśnie tych narzędzi jest trafne i spowoduje, że cała akcja przyniesie zakładany skutek oraz skłoni część osób, do których dotrze, aby odwiedziły,   przynajmniej w jeden wolny weekend Dębno i okolice mojego miasta.

Kamilowi gratulujemy i życzymy powodzenia!

Główną nagrodą w Wielkim Turnieju Edukacji Medialnej jest wyjazd na kurs językowy  w Londynie. Laureaci otrzymają również nagrody rzeczowe – czytniki  e-booków. Partnerami merytorycznymi Wielkiego Turnieju Edukacji Medialnej są: Bibliosfera, Collegium Civitas, Centrum Edukacji Obywatelskiej, EBIB, Fundacja Orange, Instytut Kultury Miejskiej, Media DESK, 5medium i Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej oraz Narodowy Instytut Audiowizualny.

Patronat honorowy: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.

Projekt dofinansowany jest ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.                   

 

Irena Kubisiak

Kamil Jastrzębski



 

eURZĄD

75 lat Pomorza Zachodniego

bip

eboi

elektroniczny samorząd

Internetowy System Umawiania Wizyt w Wydziale Komunikacji

Nieodpłatna pomoc prawna, porady obywatelskie i mediacja

RSO

dzienniki ustaw

monitor polski

dla nieslyszacych

Nieruchomosci

Kalendarz imprez

  Grudzień 2020  
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

 

ISO
ISO 9001

LAUREAT

Obsługa techniczna
ALFA TV

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia
Archiwalna Strona