Archiwalna Strona Powiat Myśliborski
Z uwagi na kwarantannę pracowników Wydziału Komunikacji w Myśliborzu, wszelkie podania/wnioski należy wrzucać do przygotowanej urny, która znajduje się przy wejściu do budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Północnej...

kontakt

Miasto i Gmina Barlinek

barlinek ul. Niepodległości 20
74-320 Barlinek
tel. 95 746 55 40

umig@barlinek.pl

Gmina Boleszkowice

boleszkowice ul. Świerczewskiego 24
74-407 Boleszkowice
tel. 95 760 61 24

boleszkowice@boleszkowice.pl

Miasto i Gmina Myślibórz

mysliborz Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz
tel. 95 747 20 61

mysliborz@mysliborz.pl

Miasto i Gmina Dębno

debno ul. J.Piłsudskiego 5
74-400 Dębno
tel. 95 760 30 02

umig@debno.pl

Gmina Nowogródek Pomorski

nowogrdek pomorski ul. A. Mickiewicza 15
74-304 Nowogródek Pomorski
tel. 95 747 17 60

sekretariat.gm @nowogrodekpomorski.pl

AKTUALNOŚCI

2015-06-17 12:42:26

Przed nami wielki finał Coca-Cola Cup

Warszawa, 16 czerwca 2015 r. – Finały wojewódzkie Coca-Cola Cup dobiegły końca. Wyłoniły najlepsze drużyny chłopców i dziewcząt, które 20 czerwca w Gdańsku zagrają w wielkim finale krajowym. Województwo zachodniopomorskie podczas tego wyjątkowego wydarzenia będą reprezentować chłopcy ze Szczecina oraz dziewczęta z Dębna.

Przez ostatni miesiąc gimnazjaliści z całej Polski rywalizowali o miano najlepszej drużyny Coca-Cola Cup w swoim województwie, a także o prawo do reprezentowania regionu w wielkim finale krajowym. W województwie zachodniopomorskim najlepsi okazali się chłopcy z Gimnazjum Sportowego nr 1 w Szczecinie, którzy stoczyli wyrównany bój o zwycięstwo z kolegami ze szczecińskiego gimnazjum nr 27, jednak o ich wygranej zadecydowała promowana na turnieju Coca-Cola Cup zasada „gram czysto”, premiująca drużyny, które nie otrzymały żółtych i czerwonych kartek. Wśród dziewcząt zaś najlepsze było Gimnazjum nr 4 w Stargardzie Szczecińskim.

Finał krajowy odbędzie się 20 czerwca na Targu Węglowym w Gdańsku. Z tej okazji w tym historycznym miejscu stanie boisko z naturalną murawą oraz trybuna, z której kibice będą mogli oglądać zmagania utalentowanych piłkarzy. Wśród widzów zaś nie zabraknie ambasadora Coca-Cola Cup, Roberta Lewandowskiego, który w przeszłości grał w tym turnieju.

Nie zabraknie także innych atrakcji. Specjalny koncert dla wszystkich zgromadzonych zagra Margaret. Ponadto już w piątek od godziny 15:00 i przez cały dzień w sobotę każdy będzie mógł odwiedzić Strefę Aktywnego Życia i dowiedzieć się, jak żyć zdrowo i aktywnie na co dzień, sprawdzić umiejętność utrzymania równowagi na równoważni czy spróbować swoich sił w różnych zabawach i dyscyplinach sportowych, jak: piłkarzyki, piłkarskie kręgle lub boule. Na ekranie będą wyświetlane tricki piłkarskie prezentowane przez Roberta Lewandowskiego, najlepszego obecnie polskiego piłkarza.

Zwycięzcy Coca-Cola Cup otrzymają wyjątkową nagrodę: wyjazd na czterodniowy obóz treningowy do Madrytu, gdzie pod okiem profesjonalnych trenerów będą szlifować swoje piłkarskie umiejętności na obiektach dziesięciokrotnego zdobywcy Pucharu Europy i Ligi Mistrzów.

Program wielkiego finału krajowego Coca-Cola Cup 2015:

  • Piątek 19 czerwca, 15:00-20:00 – czynna Strefa Aktywnego Życia (Targ Węglowy)
  • Sobota 20 czerwca, 9:00 – ceremonia otwarcia turnieju finałowego Coca-Cola Cup 2015 z udziałem przedstawicieli Coca-Cola, Roberta Lewandowskiego i Roberta Korzeniowskiego (Targ Węglowy)
  • Sobota 20 czerwca, 10:00-12:30 – mecze finałowe Coca-Cola Cup (Targ Węglowy)
  • Sobota 20 czerwca, 13:00-13:30 – koncert Margaret (Targ Węglowy)
  • Sobota 20 czerwca, 13:30-20:00 – mecze finałowe Coca-Cola Cup (Targ Węglowy)
  • Sobota 20 czerwca, ok. 20:00 – ceremonia dekoracji zwycięzców (Targ Węglowy)

 

Finaliści Coca-Cola Cup 2015:

  • województwo opolskie: Publiczne Gimnazjum nr 5 w Kluczborku (chłopcy) oraz Publiczne Gimnazjum nr 1 w Prudniku (dziewczęta)
  • województwo śląskie: Gimnazjum nr 22 z Częstochowy (chłopcy) oraz Gimnazjum w Istebnej (dziewczęta)
  • województwo małopolskie: Gimnazjum nr 2 w Bochni (chłopcy) oraz Zespół Szkół w Sobolowie (dziewczęta)
  • województwo dolnośląskie: Gimnazjum nr 3 z Legnicy (chłopcy) oraz Gimnazjum nr 1 z Boguszowa-Gorc (dziewczęta)
  • województwo łódzkie: Szkoła Mistrzostwa Sportowego z Łodzi (chłopcy i dziewczęta)
  • województwo mazowieckie: Gimnazjum Miejskie nr 1 z Mińska Mazowieckiego (chłopcy) oraz Gimnazjum nr 48 w Warszawie (dziewczęta)
  • województwo zachodniopomorskie: Gimnazjum Sportowe nr 1 w Szczecinie (chłopcy) oraz Publiczne Gimnazjum w Dębnie
  • województwo lubuskie: Gimnazjum nr 2 ze Wschowy (chłopcy) oraz Gimnazjum Stare Kurowo (dziewczęta)
  • województwo wielkopolskie: Gimnazjum Mistrzostwa Sportowego nr 3 w Poznaniu (chłopcy) oraz Gimnazjum Szkoła Mistrzostwa Sportowego nr 6 w Koninie (dziewczęta)
  • województwo świętokrzyskie: Zespół Szkół Publicznych na 1 ze Skarżyska-Kamiennej (chłopcy) oraz Gimnazjum w Łopusznie (dziewczęta)
  • województwo lubelskie: Gimnazjum nr 16 z Lublina (chłopcy) oraz Gimnazjum nr 9 z Lublina (dziewczęta)
  • województwo podkarpackie: Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 3 w Krośnie (chłopcy) oraz Gimnazjum im. Św. Maksymiliana Kolbe z Gnojnicy Dolnej (dziewczęta)
  • województwo podlaskie: Publiczne Gimnazjum z Filipowa (chłopcy) oraz Gimnazjum Publiczne Nurzec-Stacja (dziewczęta)
  • województwo warmińsko-mazurskie: Gimnazjum nr 12 w Olsztynie (chłopcy) oraz Gimnazjum Węgorzewo (dziewczęta)
  • województwo kujawsko-pomorskie: Gimnazjum nr 7 w Grudziądzu (chłopcy) oraz Niepubliczne Gimnazjum w Gołkowie (dziewczęta)
  • województwo pomorskie: Gimnazjum nr 12 w Gdańsku (chłopcy) oraz Pierwsze Społeczne Gimnazjum Gdynia (dziewczęta)

Coca-Cola Cup to najstarszy i jeden z największych piłkarskich turniejów młodzieżowych w Polsce. Rozgrywany nieprzerwanie od 17 lat, co roku angażuje około 40 000 gimnazjalistów z całego kraju. Rozgrywkom kibicują tysiące widzów w całej Polsce. W tegorocznej edycji bierze udział 3948 zespołów – to rekord turnieju w obecnej formule, czyli odkąd Coca-Cola Cup jest skierowany wyłącznie do gimnazjalistów. Finały wojewódzkie odbędą się od 14 maja do 14 czerwca, zaś finał krajowy – 20 czerwca na Targu Węglowym w Gdańsku.

Jednym z głównych założeń strategii firmy Coca-Cola jest promocja aktywności fizycznej, zachęcanie ludzi do ruchu oraz wspieranie walki z epidemią otyłości na świecie. Coca-Cola Cup jest jednym z wielu elementów realizacji tych założeń. Innym przykładem jest program Lider Animator – Obudź Swoje Ciało, inspirujący lokalne społeczności, w tym młodzież, do aktywnego życia. W ponad 100 krajach na całym świecie Coca-Cola jest zaangażowana w przeszło 250 programów promujących sport i aktywność fizyczną. Ambicją firmy jest zaktywizowanie 100 milionów ludzi na całym świecie do 2020 roku.

Więcej informacji o turnieju można znaleźć na www.cocacolacup.pl oraz na oficjalnym profilu na Facebooku www.facebook.com/copacocacolapolska.

Partnerem technicznym turnieju jest firma Zina oraz Grupa LuxMed i Subway. Wielki finał zostanie zorganizowany we współpracy z Miastem Gdańsk

O ZAANGAŻOWANIU COCA-COLA W SPORT:

Coca-Cola już od ponad stu lat wspiera dyscypliny sportowe. Przez ten czas zaangażowała się w wiele różnorodnych międzynarodowych, krajowych i lokalnych imprez sportowych. Wspierała między innymi Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej i Lekkoatletyczne Mistrzostwa Świata. Poprzez swoje programy marketingowe i komunikacyjne Coca-Cola promuje wartości sportowe i podkreśla duże znaczenie aktywności fizycznej.

 

Coca-Cola wspiera Ruch Olimpijski od 1928 roku i jest najstarszym korporacyjnym partnerem Igrzysk. Firma ceni sobie wartości, jakie przyświecają Ruchowi Olimpijskiemu, takie jak przyjaźń, dążenie do doskonałości i szacunek. Jako odpowiedzialny sponsor wykorzystuje zaangażowanie w Igrzyska do inspirowania ludzi na całym świecie, aby zmienili swoje zachowania.

 

Coca-Cola od ponad 80 lat, a dokładniej od Mistrzostw Świata FIFA w Urugwaju w 1930 r., związana jest także z piłką nożną. Jest najstarszym partnerem korporacyjnym FIFA, z którą współpracuje od 1978r. Od 1988 roku Coca-Cola współpracuje też z UEFA jako Oficjalny Sponsor Mistrzostw Europy. Coca-Cola angażuje się w futbol na każdym poziomie – sponsoruje największe imprezy piłkarskie, jak Mistrzostwa Świata czy UEFA EUROTM, ale też realizuje w ponad 100 krajach liczne turnieje piłkarskie dla młodzieży, w tym Coca-Cola Cup.

 

Coca-Cola sponsoruje ponad 250 programów promujących sport i aktywność fizyczną w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce przykładami takich programów jest jeden z największych i najstarszych turniejów piłkarskich dla młodzieży Coca-Cola Cup, w którym do tej pory uczestniczyło prawie 680 tysięcy młodych ludzi oraz program Lider Animator-Obudź Swoje Ciało, który nagradza finansowo najciekawsze projekty, mające na celu zachęcać lokalne społeczności, w tym młodzież, do aktywnego życia. W ciągu trzech  edycji program wsparł 75  projektów z całej Polski na łączną wartość ponad 700 000 złotych, aktywując tym samym blisko 180 000 osób.

 

 

O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:

 

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, Powerade Zero, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu i Multivita z ujęcia Kropla Minerałów, napoje energetyzujące Burn i Monster Energy oraz herbaty mrożone Nestea. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają 2700 osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów.

 

 

DODATKOWE INFORMACJE:

Coca-Cola Poland Services Sp. z o. o     

Anna Solarek

Kierownik ds projektów sportowych

Tel. +48 22 579 68 87

E-mail: asolarek@coca-cola.com

Biuro Prasowe Coca-Cola Cup 2015

Jędrzej Hugo-Bader

Havas Sports & Entertainment

Tel. +48 503 028 680

e-mail: jedrzej.hugo-bader@havas-se.com

 

Łukasz Łyczkowski,

Havas Sports & Entertainment

Tel. +48 606 825 276

e-mail: lukasz.lyczkowski@havas-se.com

 

 



 

eURZĄD

75 lat Pomorza Zachodniego

bip

eboi

elektroniczny samorząd

Internetowy System Umawiania Wizyt w Wydziale Komunikacji

Nieodpłatna pomoc prawna, porady obywatelskie i mediacja

RSO

dzienniki ustaw

monitor polski

dla nieslyszacych

Nieruchomosci

Kalendarz imprez

  Grudzień 2020  
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

 

ISO
ISO 9001

LAUREAT

Obsługa techniczna
ALFA TV

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia
Archiwalna Strona