- Aktualności
- Aktualności KORONAWIRUS
- Władze Powiatu
- Prezentacja Powiatu
- Niepodległa
- Nowa siedziba Starostwa
- Realizowane projekty
- Konsultacje społeczne
- Oświata
- Kontakt
- Biuro Rzeczy Znalezionych
- Powiat przyjazny przedsiębiorcom
- Historia
- Turystyka
- Kultura i Sport
- Geografia
- Środowisko
- Ochrona zdrowia
- Ochrona Danych Osobowych
- Nieodpłatna pomoc prawna
- NGO
- Złoty Żagiel
- Galeria
- Przydatne Informacje
- Bezpieczeństwo na drogach
Gmina Boleszkowice
ul. Świerczewskiego 2474-407 Boleszkowice
tel. 95 760 61 24
boleszkowice@boleszkowice.pl
Miasto i Gmina Myślibórz
Rynek im. Jana Pawła II 174-300 Myślibórz
tel. 95 747 20 61
mysliborz@mysliborz.pl
Gmina Nowogródek Pomorski
ul. A. Mickiewicza 1574-304 Nowogródek Pomorski
tel. 95 747 17 60
sekretariat.gm @nowogrodekpomorski.pl
AKTUALNOŚCI
2008-04-21 11:44:04
ZNAJDŹ HAKA NA RAKA
To nazwa II etapu konkursu w ramach Ogólnopolskiego Programu Profilaktycznego dla młodzieży „MAM HAKA NA RAKA”.
Z pośród około 550 zespołów z całej Polski do drugiego etapu zakwalifikowało się 90 zespołów m. in. szkolna drużyna ZSP nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego „Morro” w Barlinku. Dnia 07.04.2008 roku w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, odbył się „WARSZTAT KREATYWNY”, w czasie którego młodzież zdobywała wiedze z zakresu tworzenia reklamy. Spotkanie honorowali swoją obecnością specjalni goście m. in. Rzecznik Praw Dziecka, przedstawiciel ministerstwa zdrowia, przedstawiciel Polskiej Unii Onkologii oraz partnerzy pierwszej edycji konkursu, którzy podsumowali dotychczasowe osiągnięcia. Dużym zainteresowaniem cieszyło się wystąpienie psychologa reklamy p. Dominiki Maison, która bardzo obrazowo przedstawiła pułapki w skuteczności komunikatorów reklamowych.
Niemniej interesujące było wystąpienie p. Jacka Pawlaka z agencji Touch Point, który przedstawił szczegóły techniczne reklamy oraz próbował naprowadzić młodzież na inny tor myślenia, aby w swoich reklamach spróbowali „zachwycić tych, których już nic nie zachwyca”.
W czasie spotkania młodzi ludzie uzyskali również wiedzę dotyczącą komunikacji w Internecie, którą próbowała przedstawić p. Agnieszka Więcek z agencji interaktywnej Hyper Media w swoim wystąpieniu pt. „INTERAKTYWNIE W KAMPANII SPOŁECZNEJ”. Wreszcie na zakończenie ogłoszony został konkurs „ZNAJDŹ HAKA NA RAKA”. W ciągu miesiąca drużyny muszą zaprezentować na wyznaczonej stronie internetowej www.mamhakanaraka.pl projekt kampanii społecznej dotyczącej prewencji nowotwora piersi, czyli: hasło kampanii, plakat, spot radiowy oraz film (możliwy w emisji w TV i/lub Internecie). Czasu jest niewiele, bo do 5 maja br. Dziesięć najlepszych projektów poddane zostanie głosowaniu przez internautów. Pierwsze miejsce uzyska drużyna, która otrzyma największą liczbę głosów przez internautów oraz wyniki głosowania jury. Myślę, że pomysłów młodym ludziom nie zabraknie i zaskoczą nas swoją kampanią, która przede wszystkim przysłuży się do ograniczenia wystąpienia chorób nowotworowych.
Opracował szkolny opiekun drużyny:
Teresa Wróblewska
+ dodaj swoją opinie
eURZĄD
Kalendarz imprez
Grudzień 2020 | ||||||
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Ni |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |