Archiwalna Strona Powiat Myśliborski
Z uwagi na kwarantannę pracowników Wydziału Komunikacji w Myśliborzu, wszelkie podania/wnioski należy wrzucać do przygotowanej urny, która znajduje się przy wejściu do budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Północnej...

kontakt

Miasto i Gmina Barlinek

barlinek ul. Niepodległości 20
74-320 Barlinek
tel. 95 746 55 40

umig@barlinek.pl

Gmina Boleszkowice

boleszkowice ul. Świerczewskiego 24
74-407 Boleszkowice
tel. 95 760 61 24

boleszkowice@boleszkowice.pl

Miasto i Gmina Myślibórz

mysliborz Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz
tel. 95 747 20 61

mysliborz@mysliborz.pl

Miasto i Gmina Dębno

debno ul. J.Piłsudskiego 5
74-400 Dębno
tel. 95 760 30 02

umig@debno.pl

Gmina Nowogródek Pomorski

nowogrdek pomorski ul. A. Mickiewicza 15
74-304 Nowogródek Pomorski
tel. 95 747 17 60

sekretariat.gm @nowogrodekpomorski.pl

AKTUALNOŚCI

2008-04-21 11:44:04

ZNAJDŹ HAKA NA RAKA

 To nazwa II etapu konkursu w ramach Ogólnopolskiego Programu Profilaktycznego dla młodzieży „MAM HAKA NA RAKA”.

Z pośród około 550 zespołów z całej Polski do drugiego etapu zakwalifikowało się 90 zespołów m. in. szkolna drużyna ZSP nr 1 im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego „Morro” w Barlinku. Dnia 07.04.2008 roku w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, odbył się „WARSZTAT KREATYWNY”, w czasie którego młodzież zdobywała wiedze z zakresu tworzenia reklamy. Spotkanie honorowali swoją obecnością specjalni goście m. in. Rzecznik Praw Dziecka, przedstawiciel ministerstwa zdrowia, przedstawiciel Polskiej Unii Onkologii oraz partnerzy pierwszej edycji konkursu, którzy podsumowali dotychczasowe osiągnięcia. Dużym zainteresowaniem cieszyło się wystąpienie psychologa reklamy p. Dominiki Maison, która bardzo obrazowo przedstawiła pułapki w skuteczności komunikatorów reklamowych.

Niemniej interesujące było wystąpienie p. Jacka Pawlaka z agencji Touch Point, który przedstawił szczegóły techniczne reklamy oraz próbował naprowadzić młodzież na inny tor myślenia, aby w swoich reklamach spróbowali „zachwycić tych, których już nic nie zachwyca”.

W czasie spotkania młodzi ludzie uzyskali również wiedzę dotyczącą komunikacji w Internecie, którą próbowała przedstawić p. Agnieszka Więcek z agencji interaktywnej Hyper Media w swoim wystąpieniu pt. „INTERAKTYWNIE W KAMPANII SPOŁECZNEJ”. Wreszcie na zakończenie ogłoszony został konkurs „ZNAJDŹ HAKA NA RAKA”. W ciągu miesiąca drużyny muszą zaprezentować na wyznaczonej stronie internetowej www.mamhakanaraka.pl projekt kampanii społecznej dotyczącej prewencji nowotwora piersi, czyli: hasło kampanii, plakat, spot radiowy oraz film (możliwy w emisji w TV i/lub Internecie). Czasu jest niewiele, bo do 5 maja br. Dziesięć najlepszych projektów poddane zostanie głosowaniu przez internautów. Pierwsze miejsce uzyska drużyna, która otrzyma największą liczbę głosów przez internautów oraz wyniki głosowania jury. Myślę, że pomysłów młodym ludziom nie zabraknie i zaskoczą nas swoją kampanią, która przede wszystkim przysłuży się do ograniczenia wystąpienia chorób nowotworowych.

Opracował szkolny opiekun drużyny:

Teresa Wróblewska



+ dodaj swoją opinie
Autor:
E-mail:
Treść:

Komentarze są własnością ich twórców.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.



Komentarz pojawi się w chwili akceptacji wpisu przez administratorów!

 

eURZĄD

75 lat Pomorza Zachodniego

bip

eboi

elektroniczny samorząd

Internetowy System Umawiania Wizyt w Wydziale Komunikacji

Nieodpłatna pomoc prawna, porady obywatelskie i mediacja

RSO

dzienniki ustaw

monitor polski

dla nieslyszacych

Nieruchomosci

Kalendarz imprez

  Grudzień 2020  
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

 

ISO
ISO 9001

LAUREAT

Obsługa techniczna
ALFA TV

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia
Archiwalna Strona