Archiwalna Strona Powiat Myśliborski
Z uwagi na kwarantannę pracowników Wydziału Komunikacji w Myśliborzu, wszelkie podania/wnioski należy wrzucać do przygotowanej urny, która znajduje się przy wejściu do budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Północnej...

kontakt

Miasto i Gmina Barlinek

barlinek ul. Niepodległości 20
74-320 Barlinek
tel. 95 746 55 40

umig@barlinek.pl

Gmina Boleszkowice

boleszkowice ul. Świerczewskiego 24
74-407 Boleszkowice
tel. 95 760 61 24

boleszkowice@boleszkowice.pl

Miasto i Gmina Myślibórz

mysliborz Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz
tel. 95 747 20 61

mysliborz@mysliborz.pl

Miasto i Gmina Dębno

debno ul. J.Piłsudskiego 5
74-400 Dębno
tel. 95 760 30 02

umig@debno.pl

Gmina Nowogródek Pomorski

nowogrdek pomorski ul. A. Mickiewicza 15
74-304 Nowogródek Pomorski
tel. 95 747 17 60

sekretariat.gm @nowogrodekpomorski.pl

AKTUALNOŚCI

2008-04-24 13:33:03

Szkolenie "System zarządzania jakością zgodny z normą z normą ISO 9001:2001"

 W dniu 22.04.2008r o godz. 10.00 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Myśliborzu odbyło się szkolenie z zakresu zarządzania jakością ISO, które poprowadził pracownik Centrum Szkolenia Ustawicznego „Merkury”- Jacek Forszpaniak.

Jak przedstawia się polityka jakości Starostwa Powiatowego w Myśliborzu?

Realizując ustawowe zadania na rzecz mieszkańców Powiatu Myśliborskiego, wszyscy pracownicy Starostwa stwarzają dogodne warunki i przyjazny klimat celem realizacji tych zadań.

Nadrzędnym celem Starostwa Powiatowego w Myśliborzu jest zapewnienie profesjonalnej, przyjaznej i zgodnej z przepisami prawa obsługi klientów, którą urząd realizować będzie w oparciu o następujące zasady:

  • Doskonalenie warunków organizacyjnych i technicznych obsługi klientów, w tym tworzenie jednolitej, nierozproszonej infrastruktury urzędu celem stworzenia klientom możliwości załatwiania spraw należących do zadań powiatu w jednym miejscu.
  • Podnoszenie świadomości o służebnej roli urzędu oraz uzupełnianie i doskonalenie kwalifikacji i umiejętności pracowników.
  • Stałe uwzględnianie w pracy urzędu oczekiwań i wniosków klientów, m.in. poprzez monitorowanie zadowolenia klienta, badanie i analizowanie potrzeb mieszkańców.
  • Tworzenie i dbałość o pozytywny wizerunek urzędu.
  • Zapewnienie pełnej informacji o sposobie załatwiania spraw w Starostwie.
  • Promowanie potencjału powiatu.

Kierownictwo Starostwa gwarantuje realizację Polityki Jakości poprzez jej komunikowanie i systematyczne szkolenia pracowników w zakresie jakości.



+ dodaj swoją opinie
Autor:
E-mail:
Treść:

Komentarze są własnością ich twórców.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.



Komentarz pojawi się w chwili akceptacji wpisu przez administratorów!

 

eURZĄD

75 lat Pomorza Zachodniego

bip

eboi

elektroniczny samorząd

Internetowy System Umawiania Wizyt w Wydziale Komunikacji

Nieodpłatna pomoc prawna, porady obywatelskie i mediacja

RSO

dzienniki ustaw

monitor polski

dla nieslyszacych

Nieruchomosci

Kalendarz imprez

  Grudzień 2020  
Pn Wt Śr Cz Pt So Ni
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

 

ISO
ISO 9001

LAUREAT

Obsługa techniczna
ALFA TV

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia
Archiwalna Strona