- Aktualności
- Aktualności KORONAWIRUS
- Władze Powiatu
- Prezentacja Powiatu
- Niepodległa
- Nowa siedziba Starostwa
- Realizowane projekty
- Konsultacje społeczne
- Oświata
- Kontakt
- Biuro Rzeczy Znalezionych
- Powiat przyjazny przedsiębiorcom
- Historia
- Turystyka
- Kultura i Sport
- Geografia
- Środowisko
- Ochrona zdrowia
- Ochrona Danych Osobowych
- Nieodpłatna pomoc prawna
- NGO
- Złoty Żagiel
- Galeria
- Przydatne Informacje
- Bezpieczeństwo na drogach
Gmina Boleszkowice
ul. Świerczewskiego 2474-407 Boleszkowice
tel. 95 760 61 24
boleszkowice@boleszkowice.pl
Miasto i Gmina Myślibórz
Rynek im. Jana Pawła II 174-300 Myślibórz
tel. 95 747 20 61
mysliborz@mysliborz.pl
Gmina Nowogródek Pomorski
ul. A. Mickiewicza 1574-304 Nowogródek Pomorski
tel. 95 747 17 60
sekretariat.gm @nowogrodekpomorski.pl
AKTUALNOŚCI
2008-04-24 13:33:03
Szkolenie "System zarządzania jakością zgodny z normą z normą ISO 9001:2001"
W dniu 22.04.2008r o godz. 10.00 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatowego w Myśliborzu odbyło się szkolenie z zakresu zarządzania jakością ISO, które poprowadził pracownik Centrum Szkolenia Ustawicznego „Merkury”- Jacek Forszpaniak.
Jak przedstawia się polityka jakości Starostwa Powiatowego w Myśliborzu?
Realizując ustawowe zadania na rzecz mieszkańców Powiatu Myśliborskiego, wszyscy pracownicy Starostwa stwarzają dogodne warunki i przyjazny klimat celem realizacji tych zadań.
Nadrzędnym celem Starostwa Powiatowego w Myśliborzu jest zapewnienie profesjonalnej, przyjaznej i zgodnej z przepisami prawa obsługi klientów, którą urząd realizować będzie w oparciu o następujące zasady:
- Doskonalenie warunków organizacyjnych i technicznych obsługi klientów, w tym tworzenie jednolitej, nierozproszonej infrastruktury urzędu celem stworzenia klientom możliwości załatwiania spraw należących do zadań powiatu w jednym miejscu.
- Podnoszenie świadomości o służebnej roli urzędu oraz uzupełnianie i doskonalenie kwalifikacji i umiejętności pracowników.
- Stałe uwzględnianie w pracy urzędu oczekiwań i wniosków klientów, m.in. poprzez monitorowanie zadowolenia klienta, badanie i analizowanie potrzeb mieszkańców.
- Tworzenie i dbałość o pozytywny wizerunek urzędu.
- Zapewnienie pełnej informacji o sposobie załatwiania spraw w Starostwie.
- Promowanie potencjału powiatu.
Kierownictwo Starostwa gwarantuje realizację Polityki Jakości poprzez jej komunikowanie i systematyczne szkolenia pracowników w zakresie jakości.
+ dodaj swoją opinie
eURZĄD
Kalendarz imprez
Grudzień 2020 | ||||||
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Ni |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |